ققنوس
از on 17 آبان, 1400
22 views

افراد زیادی در سراسر دنیا هر روزه به دنبال یافتن روش‌های جدید و سریع برای لاغری و کاهش وزن هستند. در این مقاله لاغری با قهوه و لیمو را بررسی خواهیم کرد.

 اگر چالش لاغری با قهوه و لیمو را در فضای مجازی دیده‌اید که در آن آب لیموی تازه (یا لیموترش) را در قهوه سیاه می‌فشارند، می‌دانید که مردم ادعا می‌کنند این ترفند به آنها کمک کرده شکم خود را صاف کرده و وزن کم کنند. در اینجا آنچه کارشناسان در مورد اینکه آیا این ترفند واقعاً کار می‌کند یا نه می‌گویند.

آیا نوشیدن قهوه و لیمو به لاغری کمک می‌کند؟

لورا همیلتون، متخصص تغذیه، گفت: در حالی که هم آب لیموی تازه و هم قهوه فوایدی برای سلامتی دارد، افزودن آب لیمو به قهوه، منجر به کاهش وزن نمی‌شود. روند کاهش وزن، مانند این دستور العمل قهوه لیمو، ممکن است سریع و آسان به نظر برسد، اما این بدان معنا نیست که کار می‌کند.

نیکول رودریگز، متخصص تغذیه، گفت: تنها دلیلی که ممکن است افراد با این نوشیدنی وزن کم کنند این است که از آن برای جایگزینی صبحانه خود استفاده می‌کنند، که به این معنی است که آنها در کل کالری کمتری مصرف می‌کنند. یا ممکن است طعم آن به قدری ناخوشایند باشد که باعث شود اشتهای خود را برای صبحانه از دست بدهند. رودریگز گفت: «یکی از بزرگترین خطرات در اینجا خراب کردن یک فنجان قهوه کاملاً خوب است.

رودریگز توضیح داد: شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد کافئین می‌تواند به عنوان یک سرکوب کننده اشتها عمل کند و همچنین سرعت متابولیسم شما را از طریق افزایش ترموژنز (تولید گرما که کالری می‌سوزاند) افزایش می‌دهد. اما صرف این که قهوه می‌نوشید به این معنی نیست که وزن کم می‌کنید. وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، کمبود کالری باید اولویت اصلی باشد.

همیلتون اضافه کرد: که اگر فنجان قهوه صبح خود را با خامه، شکر، شربت‌های شیرین شده یا خامه میل کنید، سوزاندن کالری سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: کافئین همچنین می‌تواند به افزایش سطح انرژی و هوشیاری شما کمک کند. و اگر می توانید به دلیل آن بیشتر ورزش کنید یا حرکت کنید، این دلیلی است که کافئین بیشتر به متابولیسم شما کمک می‌کند.

پسند کردم (4)
Loading...
4
ققنوس
🌹🌹 ممنونم دوستان گلم
18 آبان, 1400