ĦѦღi∂ɛн
از on 7 فروردین, 1397
55 views
پرمحبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسيار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پيله، خود بزرگ بين، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پايدار، قوي و با اراده، اهل معنويّات، خود نم، عاشق تعريف و تمجيد، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانرو، زود گول مي خورد، پر انرژي، بلند نظر، صدّيق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگي تجمّلي، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعي، يک پدر نمونه، بي ري، رام شونده، داراي خشمي طوفاني، مدافع و پشتيبان اطرافيان،علاقه مند به موسيقي، بايد مورد ستايش قرار گيرد، کمي حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودي ولخرج، با گذشت ولي خودخواه، بدون کينه، فاقد بد ذاتي، خون گرم، ظريف کار، سريع الانتقال، خوش سيما و شکيل ، هميشه تميز، يک دفعه و ناگهاني عصباني ميشود، بسيار مؤدب و مورد احترام مردم.
مردادماه: متولدین مرد
يک شير ژيان و سر کش، يک عاشق پکباز، يک دوست واقعي و يک پدر نمونه، بي عشق نمي‌تواند زندگي کند دل او از آئينه پکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفاني هم سهمگين خواهد بود. اغلب آدمهاي کارآمدي هستند به نحوي که اغلب کارهاي منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام مي‌دهند.
مردادماه: متولدین زن
باهوش، گرم و جذاب، شيک پوش، با شخصيت، خواهان تجمل، رياست طلب، دوستدار تعريف و تمجيد و کدبانو، در دوستان تاثير بسيار مطلوب بر جاي مي‌گذارد. مادري مهربان و صميمي که مي‌کوشدفرزندان خود را مستقل وداراي اعتماد به نفس بار بياورد .
پسند کردم (2)
Loading...
3
امیر طاها {ناظر سایت}
دیگه من هوچی نمیگم دا ...مردادیا کلن جیگرن دا ... مغرورن و همیشه سرور... !!!
7 فروردین, 1397
امیر طاها {ناظر سایت}
منو خواستی ببینی بیا اینجا ... مرداد ماه ماهان دا ...!
7 فروردین, 1397