ĦѦღi∂ɛн
از on 7 فروردین, 1397
51 views
اهل اعتدال، حامي وپشتيبان همسر، شيرين بيان، صلح جو، علاقه مند به فض، آرام و متين، بسيار منطقي، بي آلايش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسيقي، اجتماعي، مؤقّر، بد پيله، خجالتي، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبيات، سياستمدار، به فکر فردا نيست، مقبول اطرافيان، اهل مساوات و برابري، پر شور و حرارت نيست، عاقل، اهل حمايت از ديگران، معتدل و پايدار، شکمو، اميدوار، با انصاف،خوش سليقه، اهل تجزيه و تحليل، گاهي تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زيادي مهمان، انتقامجو، از بي بند و باري متنفّر است، با معلومات و با درايت، به آساني تغيير عقيده نمي دهد، مهربان، شيک پوش و جذّاب، نکته سنج، داراي پشتکار فراوان، يک روز گرم و يک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست ياب، منظّم و مرتّب،عاشق رنگ آبي، گاهي لجباز، مثل باتري بايد مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گير، دو دل و مردد، خوش‌بين .
مهرماه: متولدین مرد
با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سليقه و گاه تنبل و بي اعتنا نسبت به زندگي، اگر شوهر متولد مهر داريد هميشه به سر و وضع خود برسيد خانه را تميز و مرتب نگاه داريد. اين مرد به هيچ وجه مايل به رنجاندن ديگران نيست. شما مي‌توانيد به خود بباليد که هوشمند‌ترين مشاور جهان را د رجوار خود داريد.
مهرماه: متولدین زن
معمولا استخوان بندي درشتي دارد و نسبتا سنگين وزن است. شما بارها در او علائم ياز قدرت، اراده، جديت و تصميم مي‌بيند که با خلق و خوي زنانه کمتر سازگاري دارد. در هر موقعيتي چه جزئي و چه مهم هوشياري و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر مي‌سازد و از انزوا و تنهائي نفرت دارد
پسند کردم (1)
Loading...
2