ĦѦღi∂ɛн
از on 7 فروردین, 1397
41 views
پر شانس‌ترين فرد، ساده و بي آلايش، عاشق تعليم و تربيت، سازش‌کار، با هوش و با نشاط، اهل دين و مذهب و معنويّات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتني، علاقه‌مند به مسافرت و گردش، اجتماعي و خوشمشرب، اهل تجربه، سخاوتمند، با ذوق، چالک، يک دفعه حرف شيرين مي پراند، انعطاف پذير، فراموشکار، اهل عدالت، مشتاق و پر انرژي ، زود خسته مي شود، علاقه‌مند به معاشرت و دوست يابي، مرتّب کار عوض مي کند، عاشق تنوّع، شاد و خندان، با شهامت، پک و معصوم، دعوائي و زودرنج، اهل فرار از مسئوليّت، خوش ذات، صادق، کم دقّت، خوش بين، منطقي، مهمان دوست، ولخرج، رک گو، اهل سؤال و جواب،دمدمي مزاج، براي دوست هر کاري مي کند، عاشق شهرت و افتخار، خونگرم، با معلومات، سريع الانتقال و باهوش، خوش گذران، چيز فهم، مشتاق بيان حقايق .
آذرماه: متولدین مرد
صادق و راستگو، دمدمي مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادي و بي‌قيدي و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرنکترين شوهر دنيا است. صاحب بزرکترين کلکسيون دوست آشنا در دنياست، به هنگام انتخابدوست به جاي توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها ميسازد.
آذرماه: متولدین زن
اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بي‌ريا و پول خرج کن، بي نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت‌گو، زبان متولد اين ماه نيشدار و پر کنايه است اما قلبش پک و صميمي و بي‌ريا ست. بيشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و ماديات
پسند کردم (3)
Loading...
4
امیر طاها {ناظر سایت}
جیگرن دا ...!
1
1
7 فروردین, 1397
💕bano-iran💕 {ناظر سایت}
🌹عالی...!!!لایڪ🌹
20 آبان, 1397