ĦѦღi∂ɛн
از on 7 فروردین, 1397
18 views
داراي شخصيّت عالي، خيلي لايق و کاردان، بهترين رئيس، انتقام‌جوي شديد، ساده‌پوش و بي‌آلايش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پرتحمّل، جدّي و جاه‌طلب، فعّال و کوشا، واقع بين، سرکش، پولدوست، بيهوده انرژي تلف نمي کند، از تجربيّات خود و ديگران به خوبي استفاده مي کند، با‌شرف و با ‌وجدان، تميز، خودکفا و سودجو، داراي حس مسئوليّت زياد، دشمن ولخرجي و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان‌دهنده خوب، تقريباْ سياستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبين، متنفّر از طلاق، داراي عدم اعتماد به نفس کافي، قدرت طلب، خانواده دوست، خشکولي مهربان، خشن، داراي زبان نيش‌دار، شاد و با نشاط، داراي باطن خروشان، غير قابل گذشت، قدر شناس، گاهي اوقات خجالتي، باانضباط، بد اخم و بد عنق، داراي حافظه قوي، زود سر کار مي آيد و دير مي رود، از تنبلي بيزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت‌قدم ، خودکار، مذهبي، شنونده خوب و گاهي اوقات لجباز .
دی‌ماه: متولدین مرد
قدرت‌طلب، خانواده‌دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر، پدري جدي و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجيح مي‌دهد. در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج که پا به سن مي‌گذارد نرم مي‌شود. ابراز عشق و علاقه را بايد به وي ياد بدهيد. مرد اين ماه هرگز از روي هوس ازدواج نمي‌کند.
دی‌ماه: متولدین زن
جاه‌طلب، کدبانو، منظم، کمي لجباز و زودرنج، هميشه آراسته و خوش‌لباس، هدف نهائي او هميشه تأمين زندگي، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداري از موقعيت‌هاي چشمگير است. از نظر اجتماعي فوق‌العاده مبادي آداب و بانزکت است.
پسند کردم (1)
Loading...
2