❤ MOZHGAN❤ [مدیر  کل شبکه]
on 16 اردیبهشت, 1398
0 views
تمامی شب پره ها یعنی آن دسته از حشراتی که در شب پرواز می کنند یک هدف در سر می پرورانند و آن رسیدن به ماه است. اگرچه شب پره ها نمی دانند که هرگز به ماه نخواهند رسید اما تلاش در راستای رسیدن به این ماه همانا عاملی در هدایت آن ها و تعیین جهت صحیح پروازشان است.
میلیون ها سال هیچگونه نوری مصنوعی در طبیعت موجود نبوده است و شب پره ها راه خود را با دقت بتوسط یگانه ماه خویش از میان تمامی راه های موجود باز می یافته اند. اما امروزه با اختراع لامپ، شب پره هایی را می بینیم که گمان می کنند به ماه خود رسیده اند. دسته ای دور یک چراغ منفرد که از ایوان خانه ای نسبتا متروکه آویزان شده است، جمع می شوند و با شهوت تمام خود را به آن می کوبند و تعداد زیادی از آن ها در کنار همین اقمار مصنوعی جان می سپارند.
آدمیان نیز همانند شب پره ها هستند. عده ای ماه خود را گم می کنند و خود را به اشتباه در گرد نورهای مصنوعی و زرق و برق خیالی زندگی عادی مشغول می دارند و عبثانه قالب تهی می کنند. عده ای نیز همانند شب پره های محیط های غیرساختگی تا آخر عمر برای رسیدن به ماه واقعی تلاش خواهند کرد. مهم نیست که به ماهمان نرسیم، مهم این است که برای هدایت شدن با آن همچنان پرواز کنیم…
Dimension: 506 x 539
سایز فایل: 75.63 Kb
پسند کردم (4)
Loading...
محشر (1)
Loading...
5
mehran [مدیرداخلی]
ممنون
1
1
16 اردیبهشت, 1398
ققنوس
16 اردیبهشت, 1398