❤ MOZHGAN❤ [مدیر  کل شبکه]
76 views
#تحسین از آنِ زنی‌ست که درد را به دوش میکشد همچون درختی که میداند در بیابان، بارانِ کمتری را تجربه میکند و با سری افراشته بیابان را میپذیرد و ریشه‌هایش را به عمیق ترین بخش‌های وجودی‌اش تبدیل میکند.
‎تحسین از آنِ زنی‌ست که در مقابلِ زمزمه‌های سنتی بغضش را میبیند، گریه‌ میکند اما تن به انتخابی اشتباه نمیدهد. خمشگین میشود اما دفاع نمیکند چون میداند دفاع در مقابلِ حرفهایی که با چشم‌هایی بسته زده میشود، دفاعی بیهوده است.
‎تحسین از آن #زنان ی‌ست که برای عمیق‌تر شناختنِ ماهیتشان به عنوان یک فرد تلاش میکنند نه یک جنس.
‎تحسین از آنِ زنانی‌ست که تمامِ هدفشان پیدا کردنِ
مرد و راضی نگه داشتنِ آن نیست. بلکه برای داشتنِ رابطه‌های صمیمانه‌ی عمیق و #سالم تلاش میکنند؛ در رابطه خودشان را در معرض کشف و #خودشناسی قرار میدهد، نه در معرضِ کشف و فتحِ یک مرد!
‎تحسین از آنِ زنانی‌ست که از انتخاب‌های اشتباهشان بیرون میآیند حتی اگر سالیانِ زیادی را از دست داده باشند و با فروتنی مشکلاتِ درونی‌شان را میپذیرند و برای ترمیم رابطه‌های دیگری تلاش میکنند.
تحسین از آن زنانی ست که انتخاب کرده اند ازدواج کنند اما به #ازدواج به چشم دستآورد نگاه نکرده اند و به کودکان خود میآموزند که چطور از #قضاوت‌ها رد شوند و به خودشان شک نکنند.
‎در نهایت #تحسین و #احترامِ بسیار عمیق از آن زنانی ست که به خودشان قول داده‌اند که برای هیچ تصمیمِ آگاهانه ای به دیگران توضیح ندهند.
Dimension: 800 x 1104
سایز فایل: 157.02 Kb
پسند کردم (6)
Loading...
7
ققنوس
▂▃▄▅▇█▓▒░لایک░▒▓█▆▅▄▃▂
8 شهریور, 1398