mehran [مدیرداخلی]
on 14 مرداد, 1399
45 views
سلام خدمت همه دوستان و کاربران عزیز.
غرض از مزاحمت یاداوری چند نکته بود.
به طور خلاصه و خودمونی بیان میکنم .همانطور در جریان هستید هدف از بودن این شبکه ایجاد یک محیط گرم و صمیمی برای کاربران عزیز است که دور از مشغله فکری و مشکلات روزمره ساعاتی رو در کنار هم باشند و از اطلاعات و دانسته های یکدیگر بهره ببرند .
همانطور که میدانید مالک شبکه چهره های اسمانی خانم مژگان هستند که جهت این امر کلیه هزینه های شبکه اعم از بروزرسانی.اپدیت.ارتقاع.خرید و افزودن امکانات جدید .هزینه نگهداری و اجاره سرور و کلی مسائل جانبی را به عهده گرفته و تقبل نموده اند برای راحتی کاربران و پابرجا ماندن شبکه .
همیشه گفته اند که یک دست صدا ندارد و کار گروهی و تیمی همیشه موفقتر از کار تک نفره بوده است .همه کاربران این روزها در شبکه های اجتماعی بین المللی مثل واتساپ.تلگرام.اینستگرام.لینکدین.توییتر.یوتوب و بعضا شبکه های دیگر عضو و اشتراک دارند لذا تنها خواهشی که از شما دوستان دارم این است که اگر هر کاربر روزانه فقط 5 دقیقه در این شبکه ها فعال باشد و لینک شبکه چهره را با دوستان و بستگان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارد و از انها دعوت به عضویت در شبکه را نماید کمک بزرگی جهت پیشبرد و اهداف شبکه کرده است . پس لطفا در صورت امکان همکاری لازم را انجام دهید .
برنامه های اتی پیش رو
1.اپدید جدید شبکه
2.افزودن چند پلاگین جدید
3.افزودن smsموبایل(به اشتراک گذاری متن و کامنت از طریق موبایل بدون نیاز به اینترنت).
4.راه اندازی مسابقات و جشنواره در شبکه
5.ایجادصفحات و گروهها البته به صورت تخصصی
6.سفر در زمان از جاههای دیدنی و بکر ایران جهان.
با تشکر mehran
Dimension: 1500 x 1125
سایز فایل: 73.61 Kb
پسند کردم (5)
Loading...
محشر (1)
Loading...
6
فاطمیون
انشا اله خدا به همه شما سلامتی و عافیت عنایت کنه
2
2
14 مرداد, 1399
سعید احمدی[ناظر و مدیر روابط عمومی]
بله توی این مدت با مشکلات بر دوش مدیر محترم مژگان خانم بوده والبته دوستان خوب دیگری مثل داداش مهران و... هم قبول زحمت کردند جاداره یه خداقوت وخسته نباشید اول خدمت مژگان جان وبعد داداش مهران وهمه زحمت کشان بگیم الهی همیشه تنتون سلامت وجیبتون پر پول ودلتون خوش ولبتون خندون باشه .
2
2
14 مرداد, 1399 ویرایش شده
❤ MOZHGAN❤ [مدیر  کل شبکه]
تشکر از لطف شما و همه دوستان عزیز
1
1
14 مرداد, 1399
ققنوس
🌾 🎋 🍒🍨🌞 💜 💛 💚 💙 💖 💜 💛 💙 💟 💜 💛 💙 💗 💖 💟 💛 💜 💚 💙 💖 💗 💟🎊😂😉👍 ✨🔴🍇🍎🔵 🔶 💕🔷☕️ 👤🌹🌷 🌼 ❤️ ❀✿ 🍂 🌸🍃 ‍💚 🔘 🎉 🌟💐 🌋💙 👏 🌸 ☕ 😊✨ 🌹 🙏 👌🍀 🌷 🍀 🌸 💐 🍁 🌴 🌲 🌳 🍃 🍂 🌾 🌱 🌼 🌿 🍂 💐 🌸 🌷 🌹 🌻 🌺 🎊 🎈❤🌿🌒🌟🌙🌸💖💎💙💚💛💜📕🎵 🎂🎈🎈🎉🎊🍭🍫🎂🎈🎈🎉🎊🍭🍫 🌾 🎋🌸 🙏 🔰 🌛🌹🌜 👍 ☕️ ❄ ❄️🌞⭐☀️ 🌸📖 🌺🌹☕ 😊🍃💕✨😌 🌙⭐️❤ ❤ 💓 🍂🙏💞😄☕️✨ 🌜 🌀♻️ 🌺🌻💕🌺😊✋🌻 🌺🌹🍇🎈🙏 🍀❣🌿 ❣ 📕💖💠
18 مرداد, 1399