❤ MOZHGAN❤ [مدیر  کل شبکه]
205 views
#چرا خوبی و بدي وجود داره؟
تنها خداوند است که یکیه، ولی در جهان هستی همه چیز دوتاست .... تاریکی و روشنایی، خوبی و بدی، چون اگه یکی از اینها نباشه اون یکی معنی و مفهوم نداره تا ما تجربه ش کنیم . عرفان را باید زندگی کرد، احساسش کرد و در زندگی لمسش کنیم و گرنه عرفان فایده ای نخواهد داشت.
آدمهای اطراف ما برای این در زندگی ما هستند تا درسهای ما رو به توجه ما بیارن. جهنمی وجود نداره، جهنم جایی نیست که ما واردش بشیم و بسوزیم، اینها رو ذهن ماست که برامون میسازه و به وجود میاره.تمام این دنیا داره در ما اتفاق میفته، هیچ گذشته و آینده ای وجود نداره فقط لحظه حاله که واقعیه.
این خود ما هستیم که انتخاب می کنیم چه چیزهایی رو تجربه کنیم تا درسش رو بگیریم. در دنیای واقعی زمان وجود نداره فقط لحظه حال وجود داره، این ذهن ماست که به آینده و گذشته موجودیت میده! ما با بودن در لحظه ی حال، میتونیم مشاهده کننده ی اتفاقات و حوادث بیرون از خود باشیم.
ما کامل هستیم، هیچ چیز و یا کاری در ما نیست که باید عوض بشه همه چیز کامله. بدن فیزیکی وذهن ماست که میمیره و زنده میشه ولی روح چی میشه؟ روح در واقع داره زندگیهای متفاوت رو تجربه میکنه. ما باید با روحمون تماس بگیریم و جسم و روح و ذهنمون رو با هم یکی کنیم. وقت خودمون رو با کارهای بیهوده تلف نکنیم. داستان اصلی اینه ...
Dimension: 800 x 800
سایز فایل: 253.62 Kb
پسند کردم (5)
Loading...
محشر (1)
Loading...
6
babak
بسیارعالی
27 شهریور, 1399
فاطمیون
برای اینکه هر کسی به مزدی که مستحقشه برسه
27 شهریور, 1399
*SOUSSAN*  [مدیر روابط عمومی]
راستی چراااااااااا
27 شهریور, 1399