❤️حکایت صلواتی ک ثواب ده هزار صلوات را داردپ
یک صلوات برابر است با ده هزار صلوات :
شخصی نزد سلطان محمود بسکتکین رفت و گفت:مدتی بود که می خواستم رسول خدا را در خواب ببینم و غم و اندوه خود را برایش بازگدارم که سعادت مساعدت نمود و جمال آن حضرت رادر خواب دیدم و گفتم یا رسول الله هزار درهم قرض دارم و قادر نیستم و میترسم اجل برسد و آن بدهی در گردن من باقی بماند.آن حضرت فرمود : برو نزد بسکتکین و آن مبلغ را از او بستان.
عرض کردم : شاید از من باور نکند. فرمود به او بگو نشان به آن نشان که در اول شب بر من سی هزار مرتبه صلوات می فرستد و در آخر شب نیز سی هزار مرتبه ی دیگر برای من صلوات میفرستد.
سلطان محمود از شنیدن این خواب به گریه در آمد و تصدیق کرد و قرض او را ادا کرد و هزار درهم به او نیز بخشید اطرافیان سلطان تعجب کردند و گفتند: ای سلطان حرف های او را چگونه تصدیق میکنی و حال آنکه ما اول شب و آخر شب با تو هستیم و نمی بینیم که به فرستادن صلوات مشغول باشی و اگر هم کسی در تمام اوقات شبانه روز به فرستادن صلوات مشغول باشد نمی تواند شصت هزار صلوات بفرستد.
سلطان محمود گفت :من از علما شنیده ام که هر کس این صلوات را بفرستد گویا چنان است که ده هزار مرتبه صلوات فرستاده است و من نیز در اول شب سه مرتبه و در آخر شب نیز سه مرتبه ی دیگر هم در آخر شب میخوانم پس این شخص که پیام آن حضرت را آورده درست و راست میگوید و این گریه ی من از شادی است …❤️❤️❤️
Dimension: 600 x 600
سایز فایل: 223.88 Kb
اولین نفری باشید که پسند می کنید.