احمد رضایی
on 11 دی, 1396
4 views
شبکه خبری ترکیه‌ای مطرح کرد:
«آیت الله مایک» در پشت پرده اغتشاشات اخیر ایران قرار دارد/ ملت ایران هوشیار باشند
مشرق - در چند سال اخیر روسای جمهور ایالات‌متحده آمریکا همچون باراک اوباما و دونالد ترامپ همواره از سیاست‌های جدید خود درباره ایران سخن رانده‌اند و ادعا کرده‌اند که برنامه‌ها و سیاست‌های جدید علیه ایران را تحت نظارت و کنترل کامل خوددارند.
سازمان سیا ۶ ماه قبل مایکل دی آندریا «Michael D’Andrea» افسر سازمان سیا را به‌عنوان مدیر جدید اداره عملیات مخفی این سازمان در ایران منصوب کرد. آندریا پس از ازدواج با یک زن مسلمان به دین اسلام گرویده و نام خود را به آیت‌الله مایک تغییر داد. او بلافاصله پس از اسلام آوردن به‌سرعت مشغول کار در مورد عملیات مخفی سازمان‌ سیا در ایران شد. او به خاطر داشتن نقش اصلی و محوری در عملیات دستگیری و قتل اسامه بن‌لادن، تسلط و آشنایی کامل بر اوضاع و شرایط منطقه خاورمیانه دارد. او همچنین یکی از بهترین افراد (CIA) در زمان حضور نیروهای آمریکایی در کشور عراق بود. آیت‌الله مایک (مایکل دی آندریا) در کشورهای خاورمیانه عملیات مخفی بسیار زیادی را با موفقیت انجام داده است. با توجه به کارنامه و سابقه کاری مایکل دی آندریا درگذشته، به‌روشنی می‌توان فهمید که در پشت ناآرامی‌ها و اغتشاشات ایران چه کسی قرار دارد. از طرفی هم ایالات‌متحده آمریکا آشکارا حمایت خود را از این ناآرامی‌ها در ایران اعلام کرده است.
دیدگاه‌های شخصی وی در مورد ایران برای عموم مردم ناشناخته است و مطلبی دراین‌باره نوشته‌نشده است. در مقاله نیویورک‌تایمز این مسئله اصلاً مهم نیست چون‌که وظیفه دی اندریا در مورد سیاست‌گذاری نیست بلکه اجرای مأموریتی است که در مورد ایران بر عهده او گذارده شده است. شخصیت خشن اندریا، روش و منش او تا به امروز و روش‌های بی‌رحمانه او در کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، یمن به‌عنوان نشانه ایست که بیانگر دستپاچگی و خشونت سیاست جدید آمریکا علیه ایران است. در این مقاله درباره اندریا سؤالات دیگری هم پرسیده می‌شود که به خاطر محرمانه بودن آن‌ها CIA از پاسخ دادن به آن‌ها امتناع می‌کند.
Dimension: 300 x 180
سایز فایل: 6.97 Kb
پسند کردم (2)
Loading...
3
ĦѦღi∂ɛн
لایک
1
1
11 دی, 1396