ĦѦღi∂ɛн
از on 7 فروردین, 1397
349 views
حسّاس، باهوش، شاد و سرحال، دقيق، وظيفه‌شناس، خوش‌هيکل و خوش‌تيپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود‌جو، خجول، بدپيله، واقعاْ ساعي و کوشا، سرمايه‌دار، کمال‌گر، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکي به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپيوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسي، پرانرژي، مبتکر، اهل اعتدال و ميانه‌روي، کمک‌رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ايمان، رام‌نشدني، بي‌ريا و بي تزوير، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حي، ثابت قدم، مورد حسد قرار مي گيرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمي‌خورد، فرشته‌خو، خيلي درس‌خوان، چابک، خيال‌پرداز، داراي ذائقه‌ی قوي، با انضباط و مستقل، کاردان و لايق، نکته‌سنج، خود‌کفا، پرتوقّع، اهل همدردي، زودرنج، قاطع، دورانديش ، خرده‌‌گير و خورده‌بين.
شهریورماه: متولدین مرد
آتش عشق اين مرد بسيار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌اي است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگيختن احساساتش کار دشواري است. او مي‌تواند سال‌هاي سال بدون اينکه قلبش براي کسي بتپد زندگي کند. به کوچکترين چيزهائي که مورد علاقه همسرش است فکر مي‌کند و به آنها اهميت ميدهد.
شهریورماه: متولدین زن
بسيار احساساتي، بي‌ريا و تزوير، خوش‌قلب، خواستار عشق حقيقي و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعي کنيد از جر و بحث پرهيز نمائيد. در هيچ کاري زياده‌روي نمي‌کند و خوب مي‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خويش سرسختي عجيبي نشان مي‌دهد.
پسند کردم (1)
Loading...
2