ĦѦღi∂ɛн
از on 7 فروردین, 1397
37 views
بسيار حسّاس، استوار و ثابت‌قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ريا و تزوير، انسان واقعاْ خوب، دان، خونسرد، روي خودش بيش از ديگران حساب مي‌کند، مستقل، منطقي، عاشق بشريّت و انسانيّت، فکر ديگران را مي‌خواند، ثابت‌قدم، آرامش دوست، کمک‌رسان، آسان زندگي مي‌کند، پرسه‌زدن را دوست دارد، داراي حسّ ششم قوي، علاقه‌مند به دوستان، آزاديخواه، بلندپرواز، رام‌نشدني، هرجا برود بر مي‌گردد، جاه‌طلب ، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسيار زيادي دارد، رازدار و تودار، اجتماعي، تا حدودي خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته‌خو، از تعريف لذّت مي‌برد، راه و روش خود را به طور دائم تغيير مي‌دهد، منافع خود را به خاطر ديگران به خطر مي‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستي، دوستي او عميق و شکوهمند است، ول‌خرجيش از روي عقل است، خوش‌قلب و مهربان، کم‌حافظه، بهترين مشاور، پرحرکت و بي‌قرار، کم علاقه به اصول سنتّي و قدرشناس .
بهمن‌ماه: متولدین مرد
دارا دوستان زيادي است، از اقرار به نقطه ضعف‌هاي خود منزجر است. حسود و سوظني نيست، هارت و پورت و هياهو دارد. دير ازدواج مي‌کند و در بيماري وسواس است. ذاتآ اجتماعي است و افکاري را در سر مي‌پروراند که اصلآ عملي نيستند. عشق اول خود را براي تمام عمر در خاطر نگه مي‌دارد.
بهمن‌ماه: متولدین زن
بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد
پسند کردم (1)
Loading...
2